Нормативно-правова база досвіду

ВІЗИТНА КАРТА
ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Прізвище, ім’я,  по батькові: Ткачук Наталя Миколаївна
Адреса досвіду:  Комунальна установа Центр розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради, , вул.Гагаріна 22, м.Дунаївці, Хмельницька обл. 32400
Фах: Виховання в дошкільних закладах       
Посада: вихователь
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
Педагогічний стаж: 19 років
Назва досвіду: Душі народної скарбниця. Формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю
Класифікація досвіду за темою та змістом: комплексний
Класифікація досвіду за характером діяльності: раціоналізаторський
Суть та зміст досвіду:  діяльність групи  народознавчого профілю, патріотичне виховання дошкільників засобами народознавства
Анотація досвіду:
У роботі висвітлено методи та прийоми ознайомлення дошкільників з елементами народознавства та краєзнавства, теоретичні засади проблеми формування основ патріотичного виховання дошкільників. Представлено проект «Формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю». Зібрано матеріали з досвіду роботи групи народознавчого профілю: система занять з народознавства, матеріали гуртка «Школа чеснот юного українця», конспекти занять, свят та розваг, фотоматеріали.

          Листопад 2018 року – учасник регіональної науково-практичної конференції «Новий заклад дошкільної освіти: сучасні підходи» з матеріалами «Реалізація ідей національно-патріотичного виховання через діяльність групи народознавчого профілю»

2018р. - учасник Всеукраїнської акції «Разом до Нової школи»

27 вересня 2018 р. отримала Сертифікат учасника Других Хмельницьких читань з гуманної педагогіки «Чисті думки дива творять»

2017 р. – учасник фотоконкурсу «Краща групова кімната ДНЗ»

2016 р.-  Учасник  Всеукраїнського Дня дошкілля  м.Київ 

2015 р. – учасник Всеукраїнської акції «Щоб навчання було цікавим».  2015 р. – учасник Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій  журналів «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль».  2015р. –  Диплом лауреата  Всеукраїнського фестивалю-огляду «Україна – рідний край»  та нагороджена

2014р. – Сертифікат учасника міжнародного конкурсу з гуманної педагогіки «Кожна дитина – національне надбання країни і держави»

2014р. - участь у Міжнародному конкурсі з гуманної педагогіки  «Виховуй красиво».  Фрагмент її роботи надруковано у збірці конкурсних робіт учасників цього конкурсу  «Кожна дитина – національне надбання країни і держави» м. Львів.

2013р. – Сертифікат учасника авторського семінару директора дитячого садка «Басті-Бубу», кандитада соціологічних наук Паати Шалвовича Амонашвілі (м.Тбілісі, Грузія) «Дошкільники»
       Відомості про вивчення досвіду: досвід вивчався вихователем - методистом ЦРД «Пролісок» Завальською А.М., досвід розглянуто і схвалено  на педагогічній раді Комунальної установи Центру розвитку дитини «Пролісок»  Дунаєвецької міської ради (протокол №2 28 листопада 2018 року)  та на засіданні науково-методичної ради методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради 






Подання 

Комунальна установа Центр розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради просить розглянути  досвід  роботи вихователя Ткачук Наталі Миколаївни у зв’язку з атестацією на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист».

Досвід  вихователя Комунальної установи Центр розвитку дитини «Пролісок»  Дунаєвецької міської ради Ткачук Наталі Миколаївни «Душі народної скарбниця» (формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю) вивчався вихователем-методистом ЦРД  «Пролісок» Завальською Аллою Миколаївною.
Науково-методичний посібник  прорецензований  методистом по дошкільній освіті методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Давиденко Галиною Леонідівною

Досвід вихователя  Комунальної установи Центру розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради Ткачук Наталі Миколаївни «Душі народної скарбниця» (формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю) розглянуто і схвалено педагогічною радою  Комунальної установи ЦРД «Пролісок»    Дунаєвецької міської ради (протокол №  2   від  28 листопада 2018 року).


Завідувач                                                                                А.Михальська




Автор        Ткачук Наталя Миколаївна, вихователь Комунальної установи  Центр розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради , освіта неповна вища,  педагогічний стаж -  19 років

Тема досвіду  «Душі народної скарбниця» (формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю)

Адреса досвіду
Комунальна установа Центр розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради


Анотація досвіду
У роботі висвітлено методи та прийоми ознайомлення дошкільників з елементами народознавства та краєзнавства, теоретичні засади проблеми формування основ патріотичного виховання дошкільників. Представлено проект «Формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю». Зібрано матеріали з досвіду роботи групи народознавчого профілю: система занять з народознавства, матеріали гуртка «Школа чеснот юного українця», конспекти занять, свят та розваг, фотоматеріали.



Досвід вивчався
Досвід  вихователя Комунальної установи Центр розвитку дитини «Пролісок»  Дунаєвецької міської ради Ткачук Наталі Миколаївни «Душі народної скарбниця» (формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю) вивчався вихователем-методистом ЦРД  «Пролісок» Завальською Аллою Миколаївною.
Науково-методичний посібник  прорецензований  методистом по дошкільній освіті методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Давиденко Галиною Леонідівною, викладачем кафедри теорії та методик дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені І.Огієнка -  Олійник О.М. 


Досвід схвалений педагогічною радою  Комунальної установи Центр розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради ( протокол №  2   від  28 листопада 2018 року), науково-методичною радою методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради



Рецензія
на посібник
«Душі народної скарбниця»
( Формування у дошкільників
 компетентностей національно-патріотичного спрямування
через діяльність групи народознавчого профілю)
вихователя Комунальної установи
Центру розвитку дитини «Пролісок»
Дунаєвецької міської ради
Ткачук Наталії Миколаївни

Обсяг:  146 аркушів комп’ютерного друку

У державних нормативних документах наголошується на необхідності національного спрямування освіти, збереженні і продовженні української історико-культурної традиції, використанні ідей української народної педагогіки в  закладах дошкільної освіти. Період дошкільного віку за своїми психологічними характеристиками є найбільш сприятливий для виховання патріотизму, так як дошкільник відповідає довірою дорослому, йому притаманне копіювання, емоційна чуйність, щирість почуттів. Знання, враження, пережиті в дитинстві залишаються з людиною на все життя.
       Ткачук Наталя Миколаївна велике значення приділяє ознайомленню дошкільників з історичним, культурним, національним, географічним, природничо-екологічним різноманіттям рідного краю.
У посібнику «Душі народної скарбниця» висвітлено шляхи ознайомлення дітей з елементами народознавства та краєзнавства  в умовах ЗДО, принципи,  використання народних звичаїв та традицій  у вихованні дітей, теоретичні засади проблеми формування основ патріотичного виховання дошкільників. Представлено проект «Формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю». Зібрано матеріали з досвіду роботи групи народознавчого профілю: система занять з народознавства, матеріали гуртка «Школа чеснот юного українця», конспекти занять, свят та розваг, фотоматеріали. 
Представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення .

Рецензент: методист з дошкільної освіти методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради       
                                                                            

Рецензія
на посібник
«Душі народної скарбниця»
( Формування у дошкільників
 компетентностей національно-патріотичного спрямування
через діяльність групи народознавчого профілю)
вихователя Комунальної установи
Центру розвитку дитини «Пролісок»
Дунаєвецької міської ради
Ткачук Наталії Миколаївни

Обсяг:  146 аркушів комп’ютерного друку



Серед пріоритетних напрямів освітнього процесу в закладах дошкільної освіти  одне з чільних місць посідає реалізація завдань  національно-патріотичного виховання, оскільки, основні моральні особистісні якості людини закладаються у дошкільному дитинстві. Від ефективності процесу формування соціально-моральних, емоційно-ціннісних базових якостей дитини упродовж перших років життя залежить духовне становлення і подальше зростання особистості.
Національна самосвідомість, гідність, дбайливе ставлення до рідної і державної мов, історії, культури й традицій свого роду, народу і держави, любов до малої батьківщини, інтерес до міжнаціонального спілкування формуються  за допомогою цілеспрямованого педагогічного впливу на дитину в умовах ЗДО одночасно з повсякденним впливом батьків, родини, сімейного укладу серед найближчого оточення та на фоні суспільних подій.
Автором вивчено шляхи національно-патріотичного виховання дошкільників через народознавство в умовах ЗДО, форми освітньо-виховної роботи з дітьми,  зібрано матеріали з досвіду роботи групи народознавчого профілю як однієї із структурних складових Центру розвитку дитини. В даній роботі значна увага приділяється проектній діяльності по формуванню у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування. Зібрано матеріали з досвіду роботи групи народознавчого профілю, матеріали засідань гуртка  «Школа чеснот юного українця», систему занять з народознавства,  фотоматеріали.
             Представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення. Інформація відповідає темі, відрізняється довершеністю, логічністю та науковістю. Матеріал викладено послідовно,  з дотриманням стилістичних та естетичних вимог.

Рецензент:




Витяг з протоколу № 2

засідання педагогічної ради
Комунальної установи
Центру розвитку дитини «Пролісок»
Дунаєвецької міської ради
                                                                             
                                                                         від 28 листопада 2018року

СЛУХАЛИ:
Завідувача  ЦРД «Пролісок» А.Михальську по питанню узагальнення передового педагогічного досвіду вихователя Ткачук Н.М. «Душі народної скарбниця» ( Формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю).

ВИРІШИЛИ:
Узагальнити досвід вихователя Ткачук Н.М. «Душі народної скарбниця». (Формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю) і рекомендувати його до розгляду НМР методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради.   

Голова                                                                  А.Михальська
Секретар                                                              А.Завальська




Відгук
про педагогічну роботу
вихователя Комунальної установи
 Центр розвитку дитини «Пролісок»
Дунаєвецької міської ради
Ткачук Наталії Миколаївни

Ткачук Наталя Миколаївна працює вихователем в Центрі розвитку дитини «Пролісок» дев’ятнадцять  років.
Зарекомендувала себе як педагогічно грамотний працівник. Вміло  обирає ефективні форми і методи навчально-виховної роботи, творчо використовує кращий педагогічний досвід.
Велику увагу приділяє диференційованому підходу до вихованців, вивчає і  враховує в своїй педагогічній діяльності їх індивідуальні особливості, сприяє розвитку їх здібностей. Впроваджує систему педагогічних впливів, яка ґрунтується на гуманізмі, педагогіці співробітництва, національній культурі, традиціях.
Забезпечує набуття досвіду, знань, умінь, навичок, фізичних та психічних якостей у дітей.  Виховує  повагу до батьків, культурно-національних, духовних, історичних цінностей, дбайливе ставлення до навколишнього середовища, моральні якості.
Працює у тісній співпраці з сім’єю, надає батькам консультативну, педагогічну допомогу. Додержується педагогічної етики, моралі, поважає гідність дитини. Постійно підвищує професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.





Вихователь-методист                                                      А.Завальська



Відгук колег


Ткачук Наталя Миколаївна працює вихователем у групі народознавчого профілю. 
У своїй роботі любить і цінує неповторну індивідуальність кожної дитини. Педагог заздалегідь продумує мету, час, місце, умови, хід проведення тієї чи іншої форми роботи, потрібний для цього матеріал, обладнання, її зв'язок з іншими формами організації життєдіяльності дітей, а також, передбачає можливі дії дітей, форми впливу на них та очікуванні результати.  Доцільно використовує такі прийоми як екскурсії, спостереження, спеціально-огранізовану діяльність, які  виховують у дітей любов до свого міста, народу,  країни, повагу до людей, що прославили рідний край.
Чуйна, лагідна, тактовна, цілеспрямована- якості допомагають Наталі Миколаївні досягати високих результатів у роботі.
Тісно співпрацює з батьками, проводить індивідуальні бесіди, залучає їх до співпраці у освітньо-виховному процесі, допомагає порадами.


Вихователь                                             С.Чорна

Анотація
на роботу вихователя
Центру розвитку дитини «Пролісок»
Дунаєвецької міської ради
Ткачук Наталії Миколаївни
«Душі народної скарбниця»
 ( Формування у дошкільників
 компетентностей національно-патріотичного спрямування
через діяльність групи народознавчого профілю)

Робота містить  146 сторінок комп’ютерного друку, 3 схеми, 1таблицю, 50 фотосвітлин з досвіду роботи автора, посилання на використану літературу.   
Розглядається  проблема патріотичного виховання дітей дошкільного віку, методи та прийоми  ознайомлення дошкільників  з елементами народознавства та краєзнавства, теоретичні засади  проблеми формування основ патріотичного виховання дошкільників.  Представлено проект « Формування у дошкільників компетентностей національно-патріотичного спрямування через діяльність групи народознавчого профілю». Зібрано матеріали з досвіду роботи групи народознавчого профілю: система занять з народознавства, матеріали гуртка «Школа  чеснот юного українця», конспекти занять, свят та розваг, фотоматеріали.
Робота має практичне значення і може  використовуватися вихователями  закладів дошкільної освіти, методистами, батьками.


Вихователь-методист                                                     А.Завальська 



ХАРАКТЕРИСТИКА
вихователя  Комунальної установи
Центр розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради
Ткачук Наталії Миколаївни
Ткачук Наталія Миколаївна 02.09.1978 року народження. У 1997 році закінчила Хмельницьке педагогічне училище за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію вихователя в дошкільних закладах, організатора фізичного виховання.  Педагогічний стаж  - 19 років.
За час роботи у ЦРД «Пролісок» зарекомендувала себе як професійно-компетентний педагог, який відмінно володіє знаннями дитячої та вікової психології, основ загальної та дошкільної педагогіки, забезпечує високу результативність, якість своєї праці, організовує освітньо-виховний процес відповідно до сучасних методичних вимог.
          Виконуючи нормативно-правові документи в галузі дошкільної освіти, скеровує свою діяльність на якісне впровадження Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Сприяє створенню умов для реалізації принципів гуманізації виховання, розвиваючого навчання.  
Група народознавчого профілю, створена Ткачук Н.М., є однією із структурних Центру розвитку дитини. Вихователь розробила матеріали групи, організувала гурток для дітей старшого дошкільного віку «Школа чеснот юного українця».     Для батьків діє інформаційно-педагогічне агентство по питанню формування національної свідомості у дошкільників.     Робота Ткачук Н.М. відзначається творчим підходом , досконалою методикою.
Постійно працює над підвищенням свого професійного рівня, зокрема, шляхом участі в роботі семінарів-практикумів, педагогічних рад, методичних тижнів, приймає участь у фахових конкурсах.
У 2014р. прийняла участь у Міжнародному конкурсі з гуманної педагогіки «» «Виховуй красиво».  Фрагмент її роботи надруковано у збірці конкурсних робіт учасників цього конкурсу  «Кожна дитина – національне надбання країни і держави» м. Львів. Наталя Миколаївна – лауреат Всеукраїнського фестивалю-огляду «Україна – рідний край»  (2015 рік), учасник Всеукраїнської акції «Разом до Нової школи» (2018 рік), Всеукраїнської акції «Щоб навчання було цікавим»(2015 рік),  Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій  журналів «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль»-2015,   фотоконкурсу «Краща групова кімната ДНЗ» (2018 рік).
У 2018 році  отримала Сертифікат учасника Других педагогічних читань з гуманної педагогіки «Чисті думки дива творять», у 2014році – Сертифікат учасника міжнародного конкурсу з гуманної педагогіки «Кожна дитина – національне надбання країни і держави», у 2013році – Сертифікат учасника авторського семінару директора дитячого садка «Басті-Бубу», кандитада соціологічних наук Паати Шалвовича Амонашвілі (м.Тбілісі, Грузія) «Дошкільники».
Вихователь працює у тісній взаємодії з сім’єю. Користується заслуженою повагою серед колег та громадськості. Відзначається загальною культурою, високими моральними якостями, що служать прикладом для наслідування.


      Завідувач  ЦРД «Пролісок»                   Михальська А.А.





Немає коментарів:

Дописати коментар